norrlandsguld

Jag var i Norrland. Sofia har planterat tvåtusen granar och vi gungade vid stranden. Och på natten satt vi på ett tak med en pool med hennes vänner och Ellas snus halkade ner hela tiden. Vi var en stam och hade indiannamn och Jenny var gravid. När solen kom seglade vi med Egils båt och träet var så blött och halt att hunden gled till höger och vänster. Vi stannade på en ö och sedan tillbaka. Sofias mamma lagade mat och vi badade jacuzzi. I en låda fanns alla guldmedaljer, undangömda.

Kommentarer:
Postat av: Mama Roux

Hej du kommer säkert inte ihåg att du ens kommenterat mig och du verkar ju ändå inte vara här längre. jag var borta väldigt länge men nu e jag back. du kanske också kommer tillbaka nån gång och ser det här då. ja, Linda är ett pucko helt enkelt. så jävla meningslös. anyways ha d


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback