kontituitet

I väntan. På genomfart, men vart? På marken ligger använda kondomer; blöta och uppluckrade, det halkas på våta, mosiga löv, dimman tätnar över Skogskyrkogården och tjejer blir våldtagna i tunnelgångar och biluppfarter. Hösten! Hänsynslösa hösten! Jag äter samma bröd varje morgon. Jag möter min rumskompis om morgnarna, båda i morgonrock och spretigt hår. Sedan duschar jag bort natten. Mår bra i känslan av vemod. Gottar mig i porrnovellerna från "Närstrid: Vanessa". Trivs i ensamhet, men när mörkret faller uppstår längtan efter hud.

Kommentarer:
Postat av: julia

hej sanna. oh vad glad jag blev att höra från dig. hur mår du?

oh jo lugg vilket elende det är. oh.

vi får ses komemr den 19 december till sthlm. sen är jag där över nyår, min tyska vän andrea kommer några dagar. var är du? du får gärna komma med oss, vi skall bada bastu bada i sundet och gotta oss i mat. kanske ta en tur till skärgården.

saknar dig!

puss ifrån japan!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback