jag har blivit galen med t.A.T.u

Jaha, här är "Ya sashla s uma"... det här är ju helt sjukt roligt. Riktigt buskis-roligt.

jag har blivit galen, jag har blivit galen
jag behöver henne, jag behöver henne
jag har blivit galen, jag har blivit galen
jag behöver henne, jag behöver henne

JAG HAR BLIVIT GALEN

jag finns inte alls
absolut seriös
situation HELP
situation SOS

jag förstår inte mig själv
varifrån kom du
varför, varför
har jag fallit för dig

ljuset släcks
jag ska lägga mig ner någonstans
utan dig finns jag inte
vill ingenting

det är ett långsamt gift
det tar med sig förståndet
och de säger - du är själv skyldig
du är själv skyldig

jag har blivit galen, jag har blivit galen
jag behöver henne, jag behöver henne
jag har blivit galen, jag har blivit galen
jag behöver henne, jag behöver henne

JAG HAR BLIVIT GALEN
JAG BEHÖVER HENNE

utan dig är jag inte jag
utan dig finns jag inte
och de säger att jag yrar

det är ett solskensgift
guldstrålar
och de säger
att det är bråttom att bota

jag ville glömma till max
jag räknade stolpar och förvirrade fåglar
utan dig finns jag inte
släpp mig, släpp mig
mamma, pappa, förlåt

jag har blivit galen, jag har blivit galen
jag behöver henne, jag behöver henne
jag har blivit galen, jag har blivit galen
jag behöver henne, jag behöver henne

ett, två efter fem
mamma, pappa, förlåt
jag har blivit galen
ett, två efter fem
mamma, pappa, förlåt
jag har blivit galen

jag har blivit galen, jag har blivit galen
jag behöver henne, jag behöver henne
jag har blivit galen, jag har blivit galen
jag behöver henne, jag behöver henne

JAG HAR BLIVIT GALEN

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback