självupptagenhet

Jag minns inte känslan av att ligga sked en hel natt. Att vara i tvåsamhet. Jag har vant mig av med tanken på det. Jag kan översköljas av ömhet när jag träffar Sasha, men det kan vända samma sekund och förvandlas till irritation. Tvåsamhet har blivit självupptagenhet och det får jag finna mig i. Jag måste rida ut den här stormen innan jag är redo igen. Tills dess jobbar jag med Rysslandsprojektet. Nu kan man köpa Made in Russia på Konst-ig i Kulturhuset och Café Edenborg i Gamla stan. Snart också på Fotografins hus och Moderna Museet. På söndag kommer jag att sälja tidningen på Forums bokmässa. Sofia och jag ska till Allmänna Galleriet imorgon och planera eventuell utställning. Har ett gäng sköna idéer. Är dessutom arbetssökande - behöver ett heltidsjobb.

Kommentarer:
Postat av: cherry

du skriver fint. med själ liksom.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback