tattare sökes

Vaknade utvilad. Åter igen stress på 76:ans buss. Sitter nu på jobbet och väljer ut filmer som jag ska låna. Eternal sunshine of the spotless mind. Bergmanfilmer. Måste hitta något med ett happy end den här gången. Typ en Jennifer Aniston-film. Eller kanske Armbryterskan från ensamheten? Pepp-film. Och så är ju hennes far och hans bröder de sexigaste männen ever. Min dröm är att träffa en sådan man - lång, norrländsk och med tattar-mustasch. Jag fantiserar om hur vi dansar tango under midnattssolen. PMS + sorg = molotov cocktail. Igår sov jag nästan hela dagen. Översatte en mening av hundra tusen som jag behöver göra till på måndag. MERDE.

Kommentarer:
Postat av: Fredrik Gustafsson

Jag har startat ett it-konstprojekt, en mening var vardag. finns på medföljande adress. impulsen att äntligen göra det fick jag i förrgår när jag såg om jerry maguire. så den blir mitt filmtips.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback