black celebration

Rastlös! Blir tokig av att inte hitta ett lugn, att irra omkring i en twilight zone. Idag åkte jag till universitetet och vände i dörren, det ösregnande, min ordbok vägde tio kilo och allt var åt helvete. Väl hemma känns det bra igen (efter varmt bad och kaffe), men nu kommer rastlösheten... vill hångla & slåss...! (Tvingar mig att lyssna på t.A.T.u och dricka whisky igen.) Känner mig som tjejen i Annas videoinstallation, som har en kjol av glödlampor som tänds när hon mår bra och som släcks när energin går ur henne. Känner att jag vill ta första bästa flyg härifrån. Börja om. Alla är inne i sina vanliga liv, medan jag har halkat ur min bana. Och det behöver inte vara något dåligt. Kanske har jag kretsat kring fel saker länge nu. Kanske är jag det där svarta fåret. Kanske borde jag inte skriva om det här på min blogg.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback