shadowboxing

Gårdagens kväll med mamma: mat, vin och Monica Zetterlund. Ben & Jerry's "Dublin mudslide ice cream". En hel säsong av Vänner. Vi såg också en dokumentär om tre kvinnliga konstnärer (varav en hade en romans med min far på sjuttiotalet) med ateljévåningar i New York och hus på Österlen. Mamma får för sig att hon måste måla om. Riva ner och bygga nytt. Känner samma sak när jag sitter här i min lägenhet ännu en lördagkväll eftersom jag inte klarar utelivet - jag vill riva ner saker från väggarna.

Frukost idag på WC med Ylva och Kim. Eftermiddagen tillbringade jag hos Sofia i Bagis, hon är äntligen hemma efter en vecka som känts som hundra år. Klumpen i bröstet lättade lite, och jag kunde gråta. Jag har så fina vänner.

Har lyssnat på "Flipper" på P3 med Inti Chavez Perez, och jag måste säga att det var länge sedan jag lyssnade så uppmärksammat på ett radioprogram! Han hängde mycket på Lava när jag jobbade som producent, och nu går det verkligen bra för honom. Gör mig glad.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback