20 intressanta fakta

14464-31



1. Jag har två halvsystrar som är enäggstvillingar och bor i Kalifornien.

2. Gloria Swanson har druckit te i min pappas kök i Bagarmossen.

3. Jag har ett mystiskt födelsemärke på högra axeln.

4. När jag var fjorton publicerade jag tre noveller i "Mitt livs novell".

5. Jag har köat för att få autografer från det belgiska industrisynthbandet Front 242.

6. Jag har hånglat med en av killarna i The Ark på Hultsfredsfestivalen -97.

7. När jag var liten fick jag leka med min morfars rekvisita och kläder från filmer med Greta Garbo.

8. Jag har stått på samma scen som Richard Hell och Professor Griff från Public Enemy.

9. Jag har bott i en lägenhet i Ryssland som tillhört kaukasiska grönsakshandlare.

10. Jag sög på napp alldeles för länge.

11. Min kompis Fanny och jag blev trakasserade av en blottare i Hyde Park, London, när vi var sjutton.

12. Jag fastnade i tullen på min första inresa i Ryssland.

13. Fyra av mina pojkvänner/vänner har jag träffat genom Internet.

14. Jag har sett Depeche Mode två gånger.

15. Jag har en gammal, ful mobiltelefon.

16. Jag har IG i Matematik B.

17. Jag har fraktat tio kilo kaviar till Moskva.

18. När jag gick på gymnasiet hade jag och mina kompisar en klubb som hette Mek Luv.

19. Jag har varit i nästan alla europeiska länder.

20. När jag var på kollo i sjuan fick jag åka ambulanshelikopter från en ö.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback