a devilishly dark comedy

Zjizn kak voda. Människan är oändlig, jag upphörs aldrig att förvånas över mitt eget släkte. Igår var jag på fest på Mejan. Anna ställde ut sina portfolioarbeten, jag älskar hennes fåtölj/tvångströja som sitter ihop med en sliten morgonrock. "Tied to a chair" så att säga. Festen var rörig, mycket folk, högljudd sliten elektro och en genomträngande doft av varmkorv. Killarna hade mycket hår, både på huvudet och kinderna, en tjej hade gjort en topp av en gul Nettopåse. Jag kände mig vilsen och letade mest efter mina vänner i havet av människor. Vid halv tre tröttnade jag och vandrade ensam hemåt i mörkret, aningen nedstämd med smärtor i lederna. Nu kommer kylan och jag välkomnar den. Kanske är jag en vampyr ändå. Tål inte solljuset.
Idag är jag på jobbet och funderar på vilken film som passar mig bäst "Tattooed tears" eller "The Day of The Beast - a devilishly dark comedy".

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback