A.S

image118

Drömfabriken
ordnar mingel på Filmhusets restaurang. (
Andrea Reuter är världens snyggaste.) Jag börjar tro att jag lider av Asperger själv. Begränsas av hur ljuset faller, för hög ljudvolym, kläder som kliar etc. Han på 4:ans morgonprogram berättade att en illa sittande skjorta kan förstöra en hel dag för honom. Så kan jag också känna. Så många dagar som försvinner p g a negativa tankemönster. Om jag någonsin får känna zza zza zu igen... då skulle allt det försvinna (och de negativa tankarna projiceras på något annat.) I natt tror jag att jag sårade någon lite med min ärlighet. En bortvänd rygg i sängen, ända till morgonen.

Ps. Gissa vem som kommer sitta bänkad framför Pianisten på SVT ikväll?


Kommentarer:
Postat av: ljuvlia

zza zza zu i all ära... ibland behöver man helt enkelt vara själv, av rationella skäl. men det är grymt svårt när det är allvar och djup och på riktigt. att vara rationell.

Postat av: sofia

hahaha, gissa att asperger frodas genom sittande i lägenhet. jag kan bara gå en viss uttänkt sträcka nu. hjälp?

2007-04-25 @ 14:24:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback