man machine

image111

Drömde att jag hade man och barn och ljudlös tvättmaskin/diskmaskin/dammsugare. Mitt liv utspelades genom en reklamfilm för Electrolux. Badrummet var kaklat i medelhavsblått och hade golvvärme och märkeshanddukar. Allt var glasklart.

Helgen har innehållit en ström av händelser som gått snett. I fredags ströp Ravekommissionen den fest som vi så gärna ville gå på. Igår kom vi inte in på festen i Färgfabriken för att det var fullt. Har kommit hem vid ett-tiden både fredag och lördag. Bra för min hälsa och icke existerande ekonomi. Idag ska jag hälsa på mormor på sjukhuset.

Kommentarer:
Postat av: Frida

hej sanna!
jag känner inte dig alls men jag tycker din blogg är så fin hoppas du inte tar illa upp att jag länkat dig från min blogg.
ha en fin vecka!

Frida

Postat av: sanna

Nej, jag blir bara glad!

2007-04-16 @ 13:33:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback