måndag hela veckan

Var uppe 05.45. Hade som vanligt drömt att pappa kom tillbaka. Vaknade med obehag i hela kroppen. Helgen har varit bra. Såg Mamma-utställningen på Moderna, åt lunch på deras restaurang, promenerade i stan men undvek paraden. Öl på Debaser... Igår var jag och Sofia hos min mormor och badade, jag läste boken Dumpa honom som manusförfattarna till Sex and the city knåpat ihop, framförallt innehåller den "goda råd" från en kille som heter Greg och är någon slags dejtingkonsult. Allt går ut på den teori som Berger har när han dejtar Carrie "om han inte ringer är han inte intresserad" osv. Det är ganska rolig läsning, även om det mesta är självklarigheter som inte behöver upprepas. Greg avslutar varje kapitel med "du är underbar och förtjänar bättre" för att läsaren inte helt ska gå ner sig och bli deprimerad. Jag känner mig safe som inte dejtar...

Kommentarer:
Postat av: fredrik

ja, fast bergers teori är ju bullshit. jag kan inte vara den enda man som inte ringt en tjej trots att jag varit intresserad, och det finns så många skäl till det.

Postat av: sanna

Jag tror att amerikanerna har sina egna "dejtingregler"...

2007-08-10 @ 13:03:16
URL: http://www.sannusjka.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback