bunny

image349

Jag skulle hämta något ur väskan och en tampong flög ut och landade på golvet i tunnelbanan. Folk blev generade så jag lät den rulla fram och tillbaka. Lyssnade på
Burial så inte mycket spelade någon roll. Igår kväll, efter ännu en gudomlig sushimiddag på East var hararna tillbaka på skolgården. De har inte synts till på några månader och nu var de runda, nästan feta. De är alltid tillsammans och har följt mig hem många av årets fasansfulla nätter. Det händer mycket nu och jag får inte tid att skriva. Helgen har varit topp på alla sätt. Jag var till och med lycklig på Riche, jag som brukar få nervsammanbrott av trängseln där. Dessvärre drack jag en tvivelaktig, rosa drink och på det rökte en tvivelaktig cigarett, så natten hos A tillbringades i fosterställning. Idag har tiden gått så fort att den lämnat fartränder, var med chefen på webbyrå efter massa meck på kontoret, sedan mötte jag Fredrik, fika och en runda på Åhléns. Nu ska jag ta itu med veckans filmhög: Nattportieren, Salò (Sodoms 120 dagar), Pretty Baby, Sista tangon i Paris, Nathalie, If these walls could talk (Chloë Sevigny som butch! Synd bara att Michelle Williams är hennes motspelare, hon är verkligen dålig).

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback