i feberhettan

Nu, äntligen. Nu är det fredag och ledigheten börjar. För att fira detta är jag ordentligt förkyld. Så täppt i näsan att jag inte kan andas. Det var frustrerande att inte kunna delta i skämten och diskussionerna vid julbordet på Grand Hotell, jag hade hela tiden roliga kommentarer på gång som inte fick luft. Mina arbetskamrater fyllde istället mitt snapsglas till bredden. Tidigare, på kontoret, fick vi julklappar - till mig en stor tomtesäck med chokladaskar... De som brukar uppmärksamma mitt dagliga intag och skratta medlidande. Den här veckan har varit oerhört intensiv och bra på alla sätt. I natt drack jag varm saft hos A efter middag på Indigo (igen!). Nu är jag hos mamma, hon steker köttbullar och jag ska ta ett bad för att lugna mina nerver, sedan blir det Harry Potter-film och provsmak av skinkan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback