vice is ice

Jag kan knappt röra huvudet och mellangärdet krampar. För många öl och något sötsliskigt vid tretiden, första mensdagen. Släpade mig upp för att svälja två Ipren. Snart måste jag ta mig över till mamma och hjälpa henne fixa en middagsbjudning för tio pers. Festen på Modernista igår var lyckad: träffade många jag känner och fick prata ut lite om skrivångest och dylikt. Sedan tog jag en taxi till Vice-festen på Münchenbryggeriet. Det tog ca en halvtimme att hitta mina vänner bland alla rejvklädda tjugonånting. Sedan försvann timmarna av dans och öl. Ännu en taxi hem, sent. Blev attraherad av chauffören, en dvärgliknande liten man av okänt ursprung som svor högt åt sin taxameter.

Kommentarer:
Postat av: lovingnurse

hej! vad händer idag? :D

Postat av: Anonym

Du vet väl om att två ipren gör ingen skillnad mot en ipren?

2007-12-01 @ 12:53:20
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: sanna

Ja, det är nog placebo-effekten som får mig att ta två istället för en...

2007-12-01 @ 16:30:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback