26 år ung

14464-85

Homosexualitet. (Bögfetishism) Vi var på Lino och firade födelsedag inatt, där sexuell anarki alltid råder. Jag blev varm i hjärtat av ett muskulöst nyförälskat par som inte kunde hålla händerna i styr, de stod och tryckte sig mot varandra och kysstes och smektes och woowza vad jag gillar det. Dansade med Ylva och vi blev fotade av vad jag förmodar en gayvariant av stureplan.se. Jag och Ylva, det perfekta flatparet. Sedan intim dans med Pär, han sa saker som jag vill minnas alltid. Vi hade varit hos Julia och haft trevligt. Många vänner och jag var lätt febrig och lätt full på rosécava. Idag har jag gråtit hela dagen för att jag saknar min pappa. Men nu ger jag mig själv en örfil och försöker lappa ihop alla delar. Har tittat på vintersport på TV. Har en låttext i huvudet, tror det är Shakira som sjunger: for you i'd move to a communist country, cut down my nails so they don't hurt you.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback