carmen goes russian

14464-83

I'm so dirty. Igår blev jag nästan utslängd från Carmen efter ha hånglat på toaletten... De bröt sig in, helt sjukt! Scenariot var som en dålig komedi, typ Den där Mary. Vad gör ni, skrek dom. Det där ni får göra hemma! Grejen var att jag inte var helt påklädd (jag skyller det på hans sätt att räkna upp Rysslands alla ledare för att få igång mig) och plötsligt hade publik. Har aldrig varit så generad. Nu kan jag inte gå till Carmen på ett tag. Kvällen i övrigt var nästan magisk, det var jag och två ryssar och vi hade så mycket att prata om att vi pratade i munnen på varandra. Jag fick veta hur det är att göra militärtjänstgöring i Tjetjenien, hur man festar i Uralbergen och tusen andra intressanta saker. Jag fick så mycket beröm för
Made in Russia att mitt ego växte med varje öl. Vi träffade två irländare som höll på med möbeldesign, en av dem hade bott femton år på Gotland. Det blev lite hetsig stämning när ett gäng tonårspunkare kastade en tom pet-flaska på irländarna. Ryssarna försökte snällt medla. Carmen-ägarna kom in och gormade och slet sina hår (detta var innan toalettscenariot). De måste vara så less på att vara dagisfröknar åt bråkstakar och hånglande par. På en måndag.

Kommentarer:
Postat av: Fredrik

du går alltså i gång med ryska diktatorer? för att väcka lusten hos mig krävs bara att man rabblar japanska kejsare.

Postat av: sanna

hahahaha! hoppas du inte har tappat respekten för mig nu.

2007-02-20 @ 12:28:48
URL: http://www.sannusjka.blogg.se
Postat av: marla

Härregud. Man måste ju få hångla lite på toaletten. Men det är som jag alltid sagt. Personalen är Gestapos på Carmen. Fast smarka Gestapos.
http://marla.blogg.se/301006100942_bikta_er_hos_carmens_personal_p_.html

2007-03-04 @ 11:14:00
URL: http://marla.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback