go to your happy place

14464-84

Jag tänker på tanten som blev överkörd av en lastbil. Vilket onödigt sätt att dö på. Sitter på bussen och vill skrika ut att ALLA kommer dö, snart snart snart. Jag blir obstinat när jag under några dagar inte tagit hand om "pappakänslorna", stoppat dem åt sidan och varit helt ok glad. Men sedan kommer tsunamivågen på bussen och jag får närmast panik. Små grejer som jag minns. Som att pizzabagaren kom på begravningen och fick kapellet att lukta tomatsås. Alla lappar som pappa skrev för att han inte hade några stämband. Satan! Mamma var ledsen igår och kom över, jag fick några tidiga födelsedagspresenter, bl a en trådlös telefon. Idag har jag beställt lite kläder från 
american apparel och ska snart åka till Walters fotostudio.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback