män i träd

Kände mig impulsiv igår som träffade upp Anna U efter jobbet på Indigo. Vi har inte setts på länge och hade därför mycket att prata om. Det blev en öl med Pasha på Skeppsbar också. Ramlade i säng vid tretiden. Sofia kom förbi på frukost imorse när min kropp kändes trasig och sned. Ikväll åker jag hem till mamma och tittar på Men in trees. På tunnelbanan stod jag bredvid världens längsta man, han var tvungen att böja sig för att få plats i vagnen. Han var dessutom svart, enorm och amerikan - basketspelare? Såg i tidningen att flourtanten exporteras till Ryssland. Haha!

Kommentarer:
Postat av: ljuvlia

min familj kommer ju på onsdag nästa vecka och stannar tills vi åker till gbg, och innan dess jobbar jag varje dag... men efter det då! sorry, hade helt förträngt det tills jag kollade min kalender nu. men du får komma och hänga med mina söta systrar istället! kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback