moj mukulat

Satans perkele, jag har tittat på tv-inslaget! Ser jag ut sådär? Usch! TRÅKTANT! Och rösten...? Det låter precis som när man hör sig själv på band, helt kocko. Det enda som är fint är mina bilder. Föredraget gick bra, det var jättemycket folk, de flesta 60+. Det satt en äldre herre på första raden och antecknade flitigt vad jag sa, trodde jag åtminstone, men det visade sig att han hade ritat av mig med små pratbubblor.... och han ville att jag skulle köpa teckningen för 200 spänn. Jag var åtminstone snygg på bilden! Skönt att han såg mig mer som Anna Nicole Smith (R.I.P) än en PRETTOTANTSVT. Jag var vansinnigt trött och läste nästan mitt manus innantill, snubblade stundtals på orden, och gjorde tappra försök att skämta om bastutroll och dekabristfruar. Ikväll åker jag uppåt, dit där det är trettio minusgrader. Jag ska dricka några öl så att jag kan sova på nattåget. Sissi och jag ska åka på äventyrsbad, gå på klubb och ha det bra. Det blir besök hos Sofia i Robban också. Nu måste jag bara förtränga bilden av mig själv på Uutiset.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback