fire walk with me

Jag drömde att jag träffade pappa vid en korvmoj. Han hade skägg och log hemlighetsfullt när jag sa: "jag vet att du är död, varför är du här?". Jag minns inte att jag fick något svar, jag minns bara det där leendet.

Tillbringade fyra timmar hos en elev på Hårgängets frisörskola idag. Nu är jag lite mindre heroine chic, med undantag för glanslösa ögon och tonårsfinnar. Gick därifrån med huvudvärk, träffade Stina på en kaffe. Fortfarande brandrök i kläderna efter den där julgransbranden i Björns trädgård vid 13-tiden.

Tack och lov att Erlend Loe skrev boken Naiv.Super. I en tid som denna, med regn, rusk och kräksjuka till höger och vänster, behöver jag honom.

Kommentarer:
Postat av: vilse

du är fjärde personen på kort tid som nämner den boken.

Postat av: vilse

nej. min bokkö är lång och jag gör sällan undantag. då skulle det bli kaos.
antar att jag får lägga den underst i kön.

2007-01-10 @ 13:26:39
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback