bitterfittan

Jag gick till en doktor idag. Betalade 140 spänn för att höra att jag behöver massage. Det fattar väl jag också! Och någon psykhjälp kunde jag inte få, det är ju semestertider (varpå jag muttrar något om att det är ju sommaren som får mig att må sämst). Hon hänvisar mig till "Socialpsykiatriska enheten" och frågar om det är medicinering jag är ute efter. Suck! Jag vill bara prata med någon! Inte proppa i mig psykofarmaka och bli ett kolli. Hon ställer frågor om varför jag mår dåligt, och jag berättar med grötig röst om all skit som har hänt och förklarar att nu är jag så ledsen att jag inte ens orkar åka till jobbet. Hur fånig känner mig sig inte! Efteråt kände jag mig så handfallen och missförstådd och nedstämd att jag börjar storböla inne på sjukhuset och nästan krockar med nån jävel på kryckor.

Jag tänker sova mig igenom hela midsommarhelgen! Har ändå inte blivit bjuden på någon fest. Drömmar om vackra klänningar, midsommardans, utomhussex och blommor under kudden slutade jag med för flera år sen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback