kakaja szjizn'

image91

Jag är glad. På riktigt glad. Sköna dagar. Jag lyckades skriva till slut igår, Pasha kom förbi och vi tittade på En prins i New York och drack öl, jag fick läsa hans ryska texter och vi pratade om hur svenska språket definierar trötthet, till skillnad från ryskan där man bara kan vara trött om man arbetat mycket hårt. Imorse kom Sofia på frukost och vi satt alla tre i solen och Pasha ritade en skiss av hur den ryska mellanformatskameran Sputnik ser ut. Snart ska jag få se den live. Sedan gick han och jag från mig till Skanstull, åt glass. Jag gick på redaktionsmöte med Re:public service och spånade idéer. Precis så här vill jag leva. Precis. Ikväll, Cinemateket.

Kommentarer:
Postat av: Fredrik

det här uppmuntrande inlägget skrevs ju precis innan jag hälsade på dig! jag hoppas att jag inte förstörde resten av din dag. idag är det för övrigt slut med spel, nu är det raka rör och inget trams som gäller.

Postat av: sanna

haha, ja sen gick det bara utför... nej då. jag är fortfarande glad. kör hårt med raka rör!

2007-03-14 @ 15:30:35
URL: http://www.sannusjka.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback