kvinnor kvinnor kvinnor

I samma rum som tvåhundra tjejer, nykter. Alla sorter fanns representerade - jag och Sofia satt på balkongen och såg ner på folkmassan och konstaterade: vi har sjukt snygga tjejer i vårt lilla land. Flathångel och elektrodans med visselpipa. Flator som är så där flatiga som man blir om man bär sin sexualitet som ett attribut, en fetish. (Mustascher målade med kajalpenna). Glammiga redaktörer med dyra väskor längs väggarna. Återkommer med tankar om vad som skrivits i nya numret av Bang. Känner att jag lätt brusar upp nuförtiden. Jag var trött av medicinen och intervjun. Det gick alldeles fint att träffa tjejerna, de var välformulerade och lättpratade, även om det alltid är svårt att hitta bra frågor. I synnerhet när man är så disträ som jag. Och illamående. Åkte tidigt från festen. Sofia stannade kvar och dansade snyggt. De spelade PM Dawn, min favoritlåt. Mitt hår blev fult av det fuktiga vädret. Men vad spelar det för roll när man får fina sms. I Ryssland ger man sina tjejer blommor och hjälper till med disken på Kvinnodagen....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback