russia with love

image98

Favorit i repris imorse: jag i zebratajts och fem unga killar ringer på dörren kl åtta för att kolla ventilationen. Sedan två timmar hos Natalie, med mörkare hår som resultat. Spännande. Efter det blev jag intervjuad på KGB, för Antons filmprojekt + pizza. Sedan en sväng till den ryska filmfestivalen, men var tvungen att dra mitt i filmen The Island (Ostrov). Det blev ingen klubb för mig efter jobbet igår, mötte dock upp Pasha & Anton för en öl. När jag varit glad i några dagar kommer ångestsorgknuten i bröstet och tvingar mig att kapitulera. Hela världen stannar. Fäller tårar på tunnelbanan, går inte att få stopp på det. Känner dock på mig att våren blir bra. Sofia och jag planerar att följa med Pasha till Uralbergen i maj/juni när han arrangerar sin technoklubb i Jekaterinburg. Vi längtar.

Kommentarer:
Postat av: Fredrik

du var saknad på jobbet idag. borde vi inte göra ett nytt försök att gå på bio? livet är för kort för att slösas bort på inställda biodejter. kram kram

Postat av: sanna

jo! ska kolla kalendern. kram kram.

2007-03-15 @ 23:42:12
URL: http://www.sannusjka.blogg.se
Postat av: sofia

vårmorgon. pigg för en stund. kolla med pashan om ural. jag är skolelev 15 maj tom juni. Sedan vet jag ju inte med sommarjobb. vore en fördel om resan blir i början av maj. Om han är benägen styra över detta vet jag ej, men kolla kan man. Jag vill så jävuluskiskt gärna vet du. kramar.

2007-03-16 @ 07:03:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback