blue velvet

Som av en slump ringde min bror igår. Han och René kommer hit i november. Lycka. Förmodligen kommer de att bo i min lägenhet och jag hoppas att René lägger mig på sin yogamatta och lär mig att andas.

Jag har på mig gothklänningen som jag fick av Johns exfru Felicia 1995...

Samtalsterapeuten snöt sig fem gånger under vår sextio minuter långa session. Utöver det yttrade hon inte så många ord. Hon lyckades i alla fall få mig att känna mig självupptagen som kommer dit med mina problem. "Du är inte den enda som mår dåligt." Nehe, det kan jag väl räkna ut med lillfingret. Och barnen i Etiopien svälter medan vi sitter här och ödslar tid.

Kommentarer:
Postat av: Annelie

Även här: Byt tereapeut! (eller snöt hon sig för att hon blev rörd över något du sa?)

Postat av: moa

det var det sämsta! Parodi och verklighet går hand i hand hör jag.

2007-09-23 @ 12:31:06

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback