the rain

Allt jag vill just nu är att åka till London och hälsa på min bror. En dominerande sida hos mig: att vilja dra när jag hamnar i en dålig situation. En veckas miljöombyte skulle räcka för att bryta vissa mönster och se lite klarare på tillvaron. Min bror är den mest godhjärtade människa jag känner och jag vet att han och René skulle göra allt för att få mig glad.


Inte förrän jag kom till jobbet förstod jag att det måste ha regnat, mina kläder var genomvåta. Jag och min mp3-spelare är ett hot mot verkligheten, jag är som en snigel under sitt skal. Det kan också fungera som ett skyddande filter. I natt, på tunnelbanan,  läste jag kapitlet i Love is a mixtape där Robs fru dör och blev så betagen att inte ens fylledräggen kunde störa mig.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback