tillbaka

Folke Rydén tyckte att jag kissade snabbt som en karl. Och jag tog tillfället i akt att säga till Mustafa Can att jag älskar hans bok om sin mor. Jag och Sofia satt i en soffa och målade upp ett drömscenario med Liza Marklund, men beslöt oss för att lämna henne ifred och låta magin vara intakt. Hon satt för övrigt och bondade med Thomas Bodström. Kulturmingel på "Park Avenue". En kvinna fördes iväg med ambulans. Jag gissade att det var Maja Lundgren som hade fått en panikångestattack. Sedan stod vi på taket på nån himla klubb och Ronnie Sandahl hånglade med en tjej mitt framför ögonen på oss. Här står du och hånglar, sa jag. Vid femsnåret väntade vi på spårvagnen och en kille hoppade i Göta älv. Simmade några konstsim och tog sig upp igen. Mycket besynnerligt. Det var så mörkt och svart. Han hade skinnjacka. Måste varit tungt att simma i den.

Jag är hemma nu. I lugnet och tröttheten efter bara några få timmars sömn och en alldeles för lång tågresa med nerfallna ledningar och förseningar.

Kommentarer:
Postat av: E

Vilken jungel!

Postat av: hunden

Haha... fantastiskt.

2007-10-01 @ 12:46:25
URL: http://hundlivet.wordpress.com
Postat av: sanna

Ja, rena rama Robinson.

2007-10-01 @ 15:15:36
URL: http://www.sannusjka.blogg.se
Postat av: sofia

lagt upp en bild på min blogg på Maryse Condé!

2007-10-01 @ 19:00:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback