afrodisiak

image457

Dubbeldejt på Musslan går och jag åt ostron för första gången. Skaldjur har alltid varit populärt i mitt hem, men föräldrarna har inte lyckas få i mig varken sniglar eller ostron - möjligen krabba, hummer och förstås, kräftor. Hur som helst smakade det hav. Som att få en kallsup ungefär. Kanske kommer jag att lära mig uppskatta dem som en delikatess, nu tyckte jag mest att de var besynnerliga... Följde sedan med A till Grill och höll honom sällskap när han spelade skivor, drack en Havanna-inspirerad drink, kaffe och amaretto med is. Gick hem i natten, gillar den promenaden i Vasastan - pratade med Anna som är hemma från New York, lyssnade på spring-spellistan i ipoden.

För övrigt är jag nu stolt ägare till
denna, denna och en vacker scarf från Anna Sui. Dessutom hann jag med frisören i morse och ser skaplig ut i håret. Let the summer begin.

Kommentarer:
Postat av: fredrik

baby, du är alltid mer än skaplig i håret. men det var verkligen på tiden din mac landade. de mobila nomadernas tidsålder är här och den som inte ligger i framkant hamnar ohjälpligt i kölvattnet.
ses snart!

Postat av: sanna

ja, nu behöver vi i princip inte ses fysiskt, vi kan videochatta istället.

2008-04-26 @ 12:29:21
URL: http://www.sannusjka.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback