photographic pictures

image424
Jag och fyra vänner har en studiecirkel tillsammans. Vi träffas en gång i månaden hemma hos varandra, äter soppa och pratar om frilansprojekt, att ta betalt, söka stipendier, Photoshop och allt annat som rör foto och text. Visar bilder eller hemsidor som vi hittat, delar med oss av smultronställen. Och förstås - skvallrar om det mesta. Igår var vi i Emmas vackra lägenhet och jag visade projektbeskrivningen till min bok -
det är första gången jag låter någon nära läsa den och det var befriande, särskilt då de tyckte att den var konkret och objektiv, precis som jag vill ha den. No fuss. När jag kom hem tittade jag på första L word-avsnittet av säsong fyra som Sofia gett mig. I'm back in the game.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback