there's a fire

I går: A var hos mig, trots att han nog hellre velat stanna hemma och titta på fotboll. Det gick inte ens att streama från min dator. Vi pratade lite om det där: att han är väldigt mycket kille och jag väldigt mycket tjej i vårt förhållande. Att vi bekräftar varandras olikheter. Jag undrar vad han gillar hos mig, han som vill ha enkelhet, no drama. Jag, som sedan barnben varit känslig, komplex, grubblande! Försöker dock lämna det bakom mig, inte att tänka, men att vara tunnhudad. Kanske är det ändå olikheterna som ger friktion, som faktiskt får det att funka. Se bara på Sofias föräldrar som varit tillsammans sedan yngre tonår, det sprakar fortfarande om dem!

Kommentarer:
Postat av: EN härlig PERSON

M. Så är det.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback