terms of endearment

image387
I natt insåg jag att jag är kär. Och det skrämmer mig. Kärlek är rädsla, skrev Sofia i något sms. Vad är jag rädd för? Att han ska dö, försvinna, inte dela mina känslor? Att bli beroende, som av en drog? Det här förhållandet är, än så länge, det bästa jag har haft och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den insikten, förmodligen borde jag vårda den känslan inom mig som en pärla i en mussla, inte göra det officiellt på bloggen. I natt var jag on top of things, förälskelsens skimmer bubblade upp och det enda jag kunde göra var att ta till våld. Hårdhänthetens eminenta ömhetsbevis.


Kommentarer:
Postat av: jossan

inatt kom jag på att jag är otroligt olycklig kär. i någon som är otroligt olycklig.

Postat av: sanna

det gör ont. hoppas att det löser sig till det bästa.

2008-02-03 @ 12:27:50
URL: http://www.sannusjka.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback