what if



Ok, nu kommer resfebern. När allt är klart och klockan tickar mot midnatt och jag börjar bli skitnervös. Tänk om-scenarion i huvudet. Mest av allt tänker jag på pappa, på hans närvaro efter en lång tid av frånvaro. Det blir tufft, känslomässigt, att göra det här. Gräva djupare i gamla, nästan läkta, sår, grubbla under arton timmars flygresa och lyssna på Un Senso (haha). Jag är mest rädd för att bli asocial, få migrän eller något annat gå-in-i-väggen-syndrom - men jag antar att det finns en medicinsk lösning på det mesta där borta i staterna. David känner säkert någon massör/astro-psychologist som kan rycka in. Lite rädd är jag också för amerikanerna, deras vita leenden, ni vet, backstabber-leenden. Det tänker jag på nu, när väskan är packad. Utöver det blir allt säkert tipp-topp. Vi ses på andra sidan Atlanten.

Kommentarer:
Postat av: ljuvlia

Det kommer bli hur bra som helst! Den här resan är det bästa du kan göra just nu. Bilden är väldigt fin, också.

Postat av: sofia

Yo go girl!

2008-07-02 @ 20:35:15
URL: http://sofiarunarsdotter.com
Postat av: E

De är faktiskt snälla på riktigt, de flesta amrisar. Låt dig inte luras av Desperate Housewives.



Och trevlig resa!

2008-07-02 @ 20:51:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback