day after tomorrow

Tillbaka i Stockholm. Åtta timmar på buss, stela leder och härjat ansikte. Sov hos Jorunn i natt, eller rättare sagt: i hennes grannes lägenhet eftersom min kropp gav upp vid 03 och hennes 30-årsfest höll på till morgonen. Så ljuvligt det var, att lägga sig i ett alldeles tyst och mörkt rum! Det har varit intense att umgås med fulla människor i två dygn. Men samtidigt: så mycket kärlek. Jag har varit på toppen av min sociala förmåga, sagt till människor att de är underbara och fått lika mycket tillbaka. Särskilt fin var interaktionen mellan mig och Cathrins hund Emma, hon sov hos mig på soffan, med sitt huvud mot min kind. Hennes jättehundkropp och hjärtslagen och andhämtningen, pure love. Och min kära bror. Han ska tatuera en varg på armen (varg = vår norrländska pappa). Renés exman är tatuerare och hade tatuerat hälften av sällskapet på festen. Det finns mycket att skriva, men jag är för trött. Another time, another dress.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback