lagomflickan

I onsdags var jag på releasefest för andra numret av fina flm AG. Vi var ett gäng som jobbat/jobbar tillsammans och som alla har film som gemensamma nämnare. Vi kom in på ämnet Natalie Portman och jag som samma morgon läst ett inlägg om fenomenet "lagomflickan" gick upp i falsett när B inte bara deklarerade sin kärlek till henne, utan också till Tuva Novotny! F var så rar när han flikade in "Men jag gillar Cate Blanchett", medan jag utropade "Jennifer Connelly, hallå!".

PS. Apoteket ska börja sälja sexleksaker!

Kommentarer:
Postat av: Annelie

Jag har också killkompisar som är helt förälskade i Natalie Portman och Tuva Novotny, och jag förstår inte riktigt... Håller på Jennifer Conelly där! Helt klart!

2008-03-07 @ 13:54:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback