3eme 3exe

image464

Träden utanför fönstret står i full blom och bladen får mitt kontor att lysa grönt. Jag får samma pirrande känsla som när jag mötte våren i Berlin 2007. Det är mycket som pirrar nuförtiden. Jag har aldrig haft en sådan stark sexlust som nu, med A. Det är härligt, men också påfrestande att ständigt ha lust. Särskilt då man inte ses så ofta. Det hör visserligen ihop, att han inte är helt och hållet tillgänglig gör att jag vill ha honom än mer *analys*. I går tränade jag på gymmet för att få ut all otillfredsställd energi som lurade i kroppen, men jag kunde inte släppa till på samma sätt som killarna (som någon slags offentlig onani). I bastun försökte jag massera mig själv och det gick sådär. I morgon: Sebastien Tellier på Berns!

Kommentarer:
Postat av: Alice

I hear you. Själv har jag ingen boyfriend + ägglossning = severe frustration.

Postat av: Sanna

Batteridrivet är väl enda alternativet. Men man behöver ju hud!

2008-05-06 @ 16:54:06
URL: http://www.sannusjka.blogg.se
Postat av: Alice

Ja! Hud är the shit.

2008-05-06 @ 22:20:09
URL: http://gofuckalice.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback