auf wiedersehen

I natt drömde jag att A gjorde slut. Jag och Sofia åkte till Tokyo där vi träffade Robert Rauschenberg (som dog i måndags). 17:20 åker jag hem till Fjollträsk. Förkyld av den norrländska kylan. Luleå är ingen vacker stad, det måste sägas. Anskrämlig arkitektur och torra taxichaufförer som inte förstår ironi. Bara ljuset och utsikten över vattnet är vackert. Jag packade aldrig upp klänningen eller skorna, har istället traskat omkring i mina Adidas och löst sittande outfits, slarvigt hår och simmiga ögon. Nätverket på mässan blockerar 80% av de bloggar jag läser för att de innehåller "nudity" eller dylikt. Vi har hållt oss på vår kant, suttit i barer istället för att delta i festligheterna och "underhållningen". Nu vill jag hem och ligga sked. Ta promenader i det förhoppningsvis lite mildare vädret.

Kommentarer:
Postat av: Diana,

usch, vilken hemsk dröm! inget man presic vill drömma!

Postat av: sofia

ha en bra dag:)

2008-05-16 @ 09:34:08
URL: http://sofiahellbom.blogg.se
Postat av: E

Jag säger detsamma!

2008-05-16 @ 09:47:07
Postat av: sanna

E: att Luleå inte är vackert?

2008-05-16 @ 09:52:07
URL: http://www.sannusjka.blogg.se
Postat av: E

Att det var hemsk dröm. Luleå vet jag inget om.

De har tagit ner väggen nu. Och de spikade för din dörr, men det gjorde väl inget?

2008-05-16 @ 11:35:33
Postat av: sanna

Jag hörde det. Spännande! Jag passar nog bättre på kontor än ute på fältet, är ju helt socialt inkompetent i sammanhanget, varken säljande eller trevlig.

2008-05-16 @ 12:34:57
URL: http://www.sannusjka.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback