autodidact

image468

En av låtarna på skivan nedan heter Pieter Van Den Hoogenband och är så jävla fin. Jag vill sätta mig i en bil (inget körkort ännu) och åka ner till Europa, fort som satan längs autobahn. Jag och ett ex gjorde den resan, via Roskilde till Amsterdam och Berlin. Bråkade om kartläsning etc. Jag blev förmodligen mer förälskad i Berlin än jag var i honom, han klagade på tyskarna, att han hatade Tyskland och språket, jag höjde ögonbrynen och sa prompt: jag stannar här och kommer aldrig mer tillbaka! Han var dessutom nykterist och åkte skateboard medan jag gick omkring i Schöneberg och köpte erotisk litteratur och planerade flyktvägar.

Kommentarer:
Postat av: Julia

och åt indiskt med mig :)

2008-05-09 @ 16:41:19
Postat av: sanna

oh ja. lyllos dig som snart åker dit igen.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback