kafka i sängen

Känner mig så tung i kroppen, som en sjöko. (Det stavas menstruation.) Ringde nyss David på Skype utan att vara nervös, mitt vokabulär begränsades dock till "That's great", "Yeah" eller "Sounds nice". Efter jobbet gick jag vägen från Södra station upp till Götgatsbacken, genom parken där de hemlösa ligger i gräset och sover. Köpte Murakamis Kafka på stranden. På Konsum träffade jag Sofia som åker till Grekland i natt. Jag visade henne bilderna i min digitalkamera och haltade hemåt i ondskefulla ballerinaskor. Är rastlös och känner behov av att styra upp, men är för trött. Skulle vilja spegelvända lägenheten, byta plats på allt. Få det att sluta lukta illa från golvbrunnen i badrummet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback