nancie, lasse, twins


Jag ville inte åka hem, men heller inte träffa någon. Så jag tog bussen hem till mamma som var bortbjuden på middag. Bredvid mig satt en tjock tant med en igelkottsryggsäck i famnen, framför mig en gubbstrutt som kissat på sig. Hos mamma åt jag upp saker i hennes kylskåp. Började mitt långa projekt att hitta negativen från
Tennessee-resan, som David vill ha. Det gjorde jag inte, däremot en hel del annat, som här: Nancie, pappa, tvillingarna (som jag reser till S.F för att träffa). Negativet är i mellanformat, prickigt av damm. Älskar hur hennes fot liksom höjer sig mot pappas, ett litet men ändå så tydligt ömhetsbevis.

Kommentarer:
Postat av: Fanny

Fin bild! Jag kanske också kommer åka till Usa i juli! Fast New York. Kanske. Bisou

2008-05-27 @ 17:05:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback