the solitary man in the twilight time

image469
Jag älskar kvällarna nu. Låter balkongdörrarna stå öppna och luften röra sig fritt genom min lägenhet. Jag älskar min nya dator, vinet och den japanska filmmusiken som A har fyllt min ipod med. Jag älskar Haruki Murakami. Sätter mig i kvällssolen på balkongen och läser Sputnik Sweetheart. Snart ska jag åka till A. På tisdag tar jag flyget upp till Luleå där det förmodligen är fem grader varmt och spår av snö. Planerar att röra mig i hotellets relaxavdelning, simma i poolen, bli berusad i ensamheten på rummet... Det är romantik för mig!

Kommentarer:
Postat av: E

Jag tar ju över C:s jobb fr.o.m måndag, så det blir med mig du åker till Luleå. Och som din chef måste jag dessvärre förbjuda dig att dricka på rummet. Och spa blir det då rakt inte tal om, det ska du ha klart för dig.

2008-05-11 @ 22:21:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback