var är iprenmannen när man behöver honom?

Jag har haft migrän sedan torsdags kväll. Det här är något som jag gått igenom som barn, men växt ifrån. Och nu ligger jag här igen, med en blöt, kall handduk på pannan och önskar att någon killade mig på ryggen, som mamma gjorde, då. Torsdagskvällen blev ganska misslyckad för oss alla, drack lite vin hemma hos Julia och Emma, tog bussen mot Stureplan (redan där gick det fel) och efter många om och men stod vi i kön till Mejanfesten och gav upp. Istället hamnade vi på Spymplan, Julia doppade sin kjol i den lilla poolen och Ebba von Sydow satt bredvid oss med sin kille. Sahara Hotnights spelade skivor och log falskt mot sin publik. Huvudvärken började komma och jag åkte hem redan vid ett. Var ledig igår för att skriva, men låg i fosterställning hela dagen (lyckades dock göra det viktigaste: lokalisera dokument, sortera, städa upp i röran). Tog en Citodon som inte verkade. FUCK. På kvällen, efter nio någon gång, gick jag ut för att hitta något ätbart men allt var stängt och jag kände mig lite ensam i förorten, men vackert var det, väldigt vackert. Nu ska jag ta min dator, peka finger åt huvudvärken och sätta mig på Skogskyrkogårdens café och skriva den där boken. Kanske någon vänlig själ kan ge mig en Ipren.

Kommentarer:
Postat av: E

Skogskyrkogårdens café, var ligger det?

2008-05-31 @ 20:40:39
Postat av: Ebba von Sydow

haha, ni såg ut att ha kul! spanade in er också...

Postat av: Sanna

E: det ligger djupt in i skogen, obeskrivligt vackert.

Ebba: oj, där ser man! jag försökte ha roligt trots annalkande migrän. ni såg ut att ha det mysigt på tu man hand.

2008-06-01 @ 02:27:00
URL: http://sannusjka.blogg.se/
Postat av: Alice

Hoppas du mår bättre idag, trots värme och sol och that kind of shit.

2008-06-01 @ 13:02:07
URL: http://gofuckalice.blogspot.com
Postat av: Sanna

Alice: Ja tack, efter en Ipren lättade dimman.

2008-06-02 @ 11:49:33
URL: http://sannusjka.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback